"Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde, beyaz adam paranın yenmeyecek bir şey olduğunu anlayacak"

6 Nisan 2011 Çarşamba

Mecliste En İyi Şovu Yapan Yarışması Yapılsın

Bu ne şimdi anlayabilen beri gelsin.

Kendisine önce sosyalistim dedi.

Kendi genel başkanı olduğu partiye güvenmedi ve.

Sonra bağımsız oldu.

Hasbel kader meclise girdi.

Mecliste yalnız kalmamak içinde bir partinin mecliste grup kurması adına, sosyalistim dediği günlerde taban tabana zıt olan görüşlerine rağmen o partiye katıldı.

Önce türbanlılara şirin gözükmek için yanına türbanlı birkaç genç kız alıp mecliste basın toplantısı yaptı.

Şimdide giyim kuşamı protesto etmek için meclis kürsüsünde konuşma yaparken kravatını çıkarıp mikrofona asmış.


Hadi sosyalistliğini bir kenara atalı çok oldu.

Sıradan bir demokratlık ruhunda mı kalmadı.

Meclise girdiğinden beri iki kere gördüm basında ikisinde de çocukca işler yaptığını gördüm.

Bu son eylemde sanırım meclisin seçimler için kapanmasını fırsat bilerek son kez yapılan bir şovdan ibaret değil.

Şov yaparsın ama şovunda bir mantığı olur. (Bu şov da böyle mi yazılıyor bilemedim)

Ah çekmekten başka bir şey gelmiyor elimden, hadi benim elimden bir şey gelmiyor da bu sayın milletvekili eğer tekrar aday olacaksa bundan önce oy aldığı ve bundan sonra oy almayı düşündüğü insanlara ne diyecek.

Bakın ne güzel kravatımı çıkartıp mikrofona astım meclis başkanı kravatı oradan al dedi almadım, salondan dışarı çıktım. Heyyyttt var mı bana yan bakan mı diyecek.

Hey Türkiye toprakları ve anaları nelere kadirsiniz böyle. Analar ne aslan doğurup da bu toprakta büyümeye bırakmışlar.

Önümüzdeki seçimlerde meclise girecek bir kadın milletvekili de meclis kürsüsünde konuşma yaparken birden soyunmaya başlarsa ben hiç şaşırmayacağım. Hatta büyük bir zevk ile seyredeceğim.

Çok mu şey istiyorum acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder